افزایش 40 درصدی فروش روغن موتورهای ایرانول

افزایش 40 درصدی فروش روغن موتورهای ایرانول سیب پال افزایش 40 درصدی فروش روغن موتورهای ایرانول


به گزارش روابط عمومی وتبلیغات شركت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی اظهار داشت: تولید و فروش انواع روغن موتور در شركت نفت ایرانول در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40درصد افزایش یافته است. وی ضمن تكذیب شایعه 40 درصدی افزایش قیمت روغن موتور، اظهار داشت: چهار شركت عمده تولید كننده روغن در كشور با هماهنگی سازمان پشتیبانی از مصرف كننده و تولید كننده با وجود افزایش قیمت خوراك، ملزومات و در كل بهای تمام شده تنها 9 درصد قیمت روغن های موتوری را افزایش داده اند.
مدیرعامل شركت نفت ایرانول اظهار داشت: شركت نفت ایرانول برای اولین بار در جهت افزایش كیفیت، چهار محصول با بالاترین سطح كیفی و مورد تائید بنز و رنو (سنتیوم با سطح كیفی SN و گرانروی5W30، سوپر رونیا با سطح كیفی SN و گرید5W30، سوپر رونیا هیبریدی سطح كیفی SN و گرانروی 0W20 و سوپر رویال سطح كیفی SM و گرید 5W40) را در سالجاری رونمایی و به بازار عرضه نمود.
وی اضافه كرد: توسعه همه جانبه ای را در 5 سال قبل سرلوحه برنامه های خود قرار دادیم و توانستیم ركورد سود، تولید، فروش، صادرات و به خصوص صادرات محصول نهایی را بشكنیم و خام فروشی روغن پایه را به صورت چشمگیری كاهش دهیم.
مهندس اسحاقی با تاكید بر اینكه برپایه استراتژی تدوین شده 1404 افزایش سهم بازار روغن موتور و صادرات آن جزء سیاست های این شركت است، خاطرنشان كرد: طی چهار سال قبل سهم بازار ایرانول از فروش انواع روغن موتور از 19 درصد به حدود 27 درصد در انتها سال 96 افزایش یافت.
مدیرعامل شركت نفت ایرانول افتتاح پایانه صادراتی ایرانول با ظرفیت مخازن 25 هزار تن در ماهشهر در ماه گذشته را از طرح های مهم این شركت ذكر كرد وگفت: با راه اندازی این پایانه ذخیره سازی محصولات صادراتی ایرانول به 2 و نیم برابر افزایش پیدا كرد. 2121

1397/07/02
14:59:15
5.0 / 5
4049
تگهای خبر: بازار , تولید , شركت , عرضه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است