گناوه در جذب تسهیلات اشتغالزایی پیشتاز است

گناوه در جذب تسهیلات اشتغالزایی پیشتاز است سیب پال: گناوه- فرماندار گناوه اظهار داشت: این شهرستان در زمینه جذب تسهیلات اشتغالزایی با بهره كم از شهرستان های فعال و پیشتاز استان بوشهر است.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، سیدعلی پاك نژاد روز پنجشنبه در آیین تجلیل از كارآفرینان برتر شهرستان گناوه اضافه كرد: از مجموع 150 میلیارد ریالی كه با استفاده از بانك كشاورزی بین شهرستان های استان توزیع شد 60 میلیاردریال به گناوه اختصاص یافت كه این مورد نشان دهنده حمایت كامل از كارآفرینان منطقه است.
وی اظهارداشت: بمنظور رفع موانع تولید كمیته فنی اشتغال با حضور ادارات مربوطه بصورت مستمر تشكیل و بازدید از طرح ها بصورت جدی پیگیری می گردد.
پاك نژاد اظهار داشت: تولید یك تشكل كارآفرینی در شهرستان باهدف تبادل تجارب، شناخت اشخاص حقیقی كه قصد فعالیت اقتصادی دارند و كارآفرینان گمنام و خرید و عرضه محصولات تولیدكنندگان در برنامه كاری قرار دارد.
فرماندار گناوه یادآورشد: مهارت و آموزش در كنار هم به ایجاد اشتغال كمك شایانی می كند و باید افراد جویای كار با بسترهایی كه در مراكز فنی و حرفه ای فراهم شده نهایت استفاده را ببرند.
6164/6045


1397/05/11
17:07:15
5.0 / 5
4658
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است