معاون استاندار

پرداخت تسهیلات تولید در بانك ملت

پرداخت تسهیلات تولید در بانك ملت به گزارش سیب پال، به نقل ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مركزی اظهار داشت: بانك ملت در این استان در سال جاری 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات تولید پرداخت كرده و در این شاخص مقام اول را در بین سایر بانك ها كسب نموده است.


ظفر افشون روز یكشنبه در گفت وگو با ایرنا اضافه كرد: همراهی بانك ملت با سیاست های اقتصاد مقاومتی رونق تولید توانسته در پیشبرد برنامه های اقتصادی استان اثر گذار باشد و سایر بانك های استان باید از این شیوه الگوگیری كنند.
وی اضافه كرد: صاحبان واحدهایی كه در سایت بهین یاب ثبت نام كرده اند باید تا فرصت باقی است مدارك ناقص خویش را تكمیل كنند و از سهمیه تسهیلات رونق تولید بهره مند شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مركزی اظهار نمود: بانك های استان مركزی حداكثر یك ماه بعد از وصول پرونده متقاضیان باید با ارزیابی پرونده ها نتیجه را به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام كنند تا دریافت تسهیلات به سرعت بیشتری انجام شود.
افشون اظهار داشت: عملكرد بانك های استان در پرداخت تسهیلات تولید رضایت بخش است ولی انتظار می رود رفع موانع تولید آهنگ شتاب بیشتری بگیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مركزی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال یكهزار و 160 میلیارد ریال به 79 واحد صنعتی استان تسهیلات تولید پرداخت شده است.
افشون اضافه كرد: تابحال یكهزار و 441 واحد تولیدی در سایت بهین یاب ثبت نام كرده اند و 680 واحد برای دریافت چهارهزار و 806 میلیارد ریال به بانك های عامل معرفی شده اند.
وی اظهار نمود: از ابتدای اجرای طرح رونق تولید تابحال به یكهزار و 145 واحد تولیدی استان هشت هزار و 830 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
بیش از 2 هزار و 800 واحد صنعتی كوچك، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مركزی فعالیت می كنند.

 

1396/07/23
22:44:27
5.0 / 5
4137
تگهای خبر: اقتصاد , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است