آرژانتین، محله ای سرزنده و بیدار

آرژانتین، محله ای سرزنده و بیدار سیب پال آرژانتین، محله ای سرزنده و بیدار


محله ای سرزنده است و به علت وجود چند مركز خرید، مجتمع اداری، پایانه بیهقی و شهروندی كه شبانه روزی باز است، محله ای پویا بشمار می رود. خیابان های آن به خود تاریكی نمی بینند و از این نظر برای ساكنانش به خصوص زنان بسیار امن است. خرید خانه در آرژانتین به رغم آمار پایین خرید و فروش خانه در این روزها، رونق خوبی دارد. می توانید سری به سایت دیوار بزنید، آگهی های موجود در آن را در این خصوص بببینید و از قیمت های خرید خانه در آرژانتین آگاه شوید.
این محدوده چه امكاناتی دارد؟
احداث ساختمان كانون وكلای مركز در خیابان زاگرس، یكی از خیابان های اصلی این محله به میدان آرژانتین رونق خاصی داد و پای وكلا و دفترهایشان به این خیابان باز شد. سال قبل كافه وكیل، روبروی ساختمان كانون افتتاح و رفته رفته به یكی از كافه های اصلی منطقه تبدیل شد. البته در كنار آن، كافه شن در ابتدای خیابان الوند، كافه كیك گیلاس و كافه آفریقا در خیابان آفریقا و السا كافی در هتل اسكان هم نیاز این منطقه را به كافی شاپ تامین می كنند. مركز خرید آفریقا، هایلند، برج رویال و مجتمع تجاری وزرا هم در محدوده میدان آرژانتین واقع شده است. شكم بازها هم نگران نباشند، رستوران اركیده یكی از مشهورترین رستوران های تهران و رستوران های البرز و الوند در این منطقه قرار دارند. از نقاط ضعف میدان آرژاتین، می توان به نبود پمب بنزین، پل هوایی و وجود تنها یك پمب گاز در خیابان بیهقی اشاره نمود.
قیمت خانه در میدان آرژانتین
میدان آرژانتین و محله های همجوارش یكی از قدیمی ترین و اصلی ترین نقاط شهر تهران محسوب می شوند و هنوز می توان در برخی از كوچه پس كوچه های آن ها رنگی از این اصالت را دید؛ مثلا وجود خانه های ویلایی در این محل.
در سایت دیوار خرید خانه در آرژانتین چند آگهی را به خود اختصاص داده كه اغلب آن ها به قیمت توافقی به حراج گذاشته شده است. بعنوان مثال در یك آگهی از این سایت، یك خانه دوبلكس 450 متری بازسازی شده با فول امكانات به قیمت توافقی میلیون تومان به فروش می رسد. طبق گفته فروشنده می توان در ابتدا مقداری از آن رابه صورت پول نقد و الباقی را به صورت اقساطی چند ماهه پرداخت كرد. همینطور در موردی دیگر، خانه ای كلنگی با متراژ 340 متر واقع در میدان آرژانتین به قیمت توافقی آگهی شده است. فروشنده در انتهای آگهی نوشته است: « این خانه هم امكان سكونت دارد هم امكان سرمایه گذاری جهت ساخت و ساز.»
در قسمت خرید خانه در آرژانتین در سایت دیوار، آگهی چند زمین هم به چشم می خورد. مثلا یك زمین قدیمی 450 متری دارای سند شخصی به قیمت توافقی به فروش می رسد. این زمین تك مالكی است و هنگام خرید با مشكلاتی از قبیل مشاع بودن یا موافق نبودن یكی از مالكین روبرو نخواهید شد. همینطور در این سایت، یك زمین 212 متری تنها به قیمت 170 میلیون تومان آگهی شده است. فروشنده می گوید این زمین آماده بهره برداری جهت آموزشگاه، شركت، ساختمان مسكونی، دفاتر اداری و ساخت و ساز است. 2121

1397/03/09
18:11:29
5.0 / 5
4155
تگهای خبر: خرید , فروش , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است