تفاهم نامه طرح توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر همدان منعقد شد

تفاهم نامه طرح توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر همدان منعقد شد سیب پال: همدان- تفاهم نامه طرح توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر استان همدان میان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان و صندوق بیمه عشایری و روستایی استان همدان منعقد شد.


به گزارش سیب پال به نقل از ایرنا، مشاور امور بانوان استانداری همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح كرد: در جهت توسعه بیمه بانوان در روستاها و مناطق عشایری، دفتر امور بانوان وخانواده استانداری همدان با همكاری صندوق بیمه روستایی و با هدف توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر استان، اقدام به برگزاری جلسات و هماهنگی در میان دستگاه های اجرایی مشمول طرح كردند.
طاهره دوروزی اضافه كرد: حاصل این تعامل و هم افزایی، تفاهم نامه طرح توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر استان همدان است.
وی اظهار نمود: برپایه این تفاهم نامه مقرر شد، نظارت بر اجرای تفاهم نامه بر عهده دفتر امور بانوان و خانواده استانداری باشد و با استفاده از نظارت بر عملكرد دستگاه های اجرایی، گزارش فصلی صندوق بیمه روستائیان و عشایر و سایر موارد نظارتی صورت گیرد.
مشاور امور بانوان و خانواده استانداری همدان اظهار نمود: همكاری دستگاه های اجرایی، در جهت توسعه بیمه زنان روستایی و عشایر، با عنایت به موارد تعیین شده برای دستگاه اجرایی آنها است.
دوروزی ادامه داد: در این تفاهم نامه، علاوه بر وظایف تعیین شده برای دستگاه های اجرایی، تعدادی از وظایف هم به صورت عمومی و مشترك برای دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینكه نشست آموزشی در مورد آشنایی با صندوق بیمه عشایری و روستایی در حضور مدیران ادارات شهرستان برگزار گردید اضافه كرد: همایش و كارگاه های های آموزشی در ادارات شهرستان در مورد اطلاع رسانی به روستائیان با حضور كارشناسان صندوق برگزار می گردد.
وی ادامه داد: همكاری با صندوق برای تهیه مستندهای ترویجی در مورد صندوق بیمه روستاییان، معرفی كارگزاران صندوق به جامعه هدف سازمان، اطلاع رسانی شرایط، مزایا، خدمات و تعهدات دراز مدت صندوق همچون مفاد این تفاهم نامه است.
گفتنی است، بیش از یك هزار خانوار استان در سالجاری مشمول طرح بازنشستگی بیمه اجتماعی روستایی، عشایری هستند.
7523/1181


1396/12/10
17:22:58
5.0 / 5
4179
تگهای خبر: بیمه , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است