سایپایدک برترین شبکه نمایندگی های خدمات بعد از فروش در کشور شد

سایپایدک برترین شبکه نمایندگی های خدمات بعد از فروش در کشور شد به گزارش سیب پال عنوان برترین شبکه خدمات بعد از فروش خودروی کشور به سایپایدک اختصاص یافت.



به گزارش سیب پال به نقل از مهر به نقل از سایپا، سید محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و با تلاش شبکه نمایندگی ها، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سازمان خدمات بعد از فروش سایپا (سایپایدک) موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگی های عرضه دهنده خدمات بعد از فروش (خودروهای سبک و سنگین) شد و عنوان برترین شبکه خدمات بعد از فروش خودروی کشور به سایپایدک اختصاص یافت.
موسوی عنوان کرد: بنا بر اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک با دارا بودن ۵۴۰ نمایندگی مجاز و کسب امتیاز ۹۱ در ارزیابی خودرو های سبک و امتیاز ۸۹ در ارزیابی خودرو های سنگین، موفق به کسب مقام اول در میان ۴۵ شرکت عرضه دهنده خدمات بعد از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر مبنای امتیاز ارزیابی وضعیت نمایندگی های مجاز شده است و این در شرایطی است که امتیاز متوسط تعمیرگاه های سبک و سنگین کل کشور به ترتیب ۸۷ و ۷۷ بوده است.
وی اضافه کرد: شرکت سایپایدک از حیث اجرای مفاد آیین نامه قانون پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیادی را به خود مختص کرده است.
مدیرعامل سایپایدک همینطور خاطرنشان کرد: در ارزیابی سال ۱۳۹۹ بر مبنای معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات بعد از فروش، بیشتر از نیمی از نمایندگی های این شرکت در سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همینطور سایپایدک در بخش امتیاز رضایت مندی مشتریان بالاترین میزان رشد رضایت مندی مشتریان از خدمات دریافت شده را در میان شرکتهای خدمات بعد از فروش کسب کرده است.

1400/06/23
22:23:16
0.0 / 5
718
تگهای خبر: ارز , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
جدیدترین مطالب مرتبط در سیب پال
نظرات بینندگان سیب پال در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
سیب پال sibPal

سیب پال

اخبار اقتصادی

sibpal.ir - حقوق مالکیتی سایت سیب پال محفوظ است